Конкурси
Процедура по подбор за заемане на длъжността „Старши счетоводител“ в отдел „Административно, правно обслужване и финансово-стопански дейности“
дата: 17.09.2018 валиден до: 26.09.2018
ОБЯВЯВА
Процедура по подбор за заемане на длъжността „Старши счетоводител“ в отдел „Административно, правно обслужване и финансово-стопански дейности“, дирекция „Финансови, административни и правни дейности“ при следните условия:
I. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. образование – средно икономическо;
1.2. минимален професионален опит – 3 години;
1.3. професионална област – счетоводство и контрол;
1.4. кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред за заемане на отчетническа и материално-отговорна длъжност;
1.5. компютърна грамотност: работа със счетоводни програми, Windows, MS Office, Internet.
II. Специфични изисквания:
Няма.
III. Допълнителни изисквания:
Умението за работа с ПП „Бизнес навигатор“ и/или „Омекс“ ще се счита за предимство. Опит в бюджетно счетоводство ще се счита за предимство.
IV. Кратко описание на длъжността:
Текущо осчетоводява стопанските операции; организира, носи отговорност и отчита процеса по придобиване, съхраняване и движение на имуществото на Централно управление; потвърждава плащания по СЕБРА; извършва електронно банкиране; изготвя касови и финансови отчети; начислява амортизации на дълготрайните активи; участва в процеса на разработване на проектобюджета, бюджета, бюджетните прогнози на Агенцията.
V. Вид правоотношение:
Трудово.
VI. Размер на основната заплата за длъжността:
От 510 лв. до 1200 лв. в зависимост от професионалния опит.
VII. Етапи на процедурата по подбор:
7.1. Подбор по документи;
7.2. Интервю.
VIII. Необходими документи:
8.1. Писмено заявление до изпълнителния директор за участие в процедурата за подбор – свободен текст, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронен адрес;
8.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност;
8.4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такива);
8.5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
8.6. Автобиография.
ІX. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие се представят лично от кандидатите или чрез надлежно упълномощен пълномощник всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.00 ч. в ИА „Борба с градушките“ на адрес: гр. София, бул. Христо Ботев № 17, ет. 6, стаи 601 или 612, до 26.09.2018 г. включително.
Х. Срок за провеждане на интервюто:
Седем дни от обявяване на списъците на кандидатите, допуснати до втория етап на процедурата по подбор, на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Борба с градушките“ www.iabg.government.bg и на информационното табло във фоайето на ет. 6, бул. “Христо Ботев” № 17, гр. София.
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ